اخباری: اگر برای مساوی کردن به میدان برویم، به روح فوتبال خیانت کرده‌ایم/ سپاهان همیشه تیم بزرگی بوده است

اخباری: اگر برای مساوی کردن به میدان برویم، به روح فوتبال خیانت کرده‌ایم/ سپاهان همیشه تیم بزرگی بوده است

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: اگر بخواهیم برای مساوی یا بستن بازی به میدان برویم، شاید به روح فوتبال خیانت کرده باشیم.

به گزارش فوتبالی، سعید اخباری، سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان، در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان اظهار داشت: خوشحالم در اصفهان هستیم، افتخار داشتم در سپاهان فعالیت کردم، سپاهان همیشه با مجموعه مدیریتی و کادر فنی و بازیکنان بزرگی داشته است و تیم بزرگی بوده است که نیازی به تعریف من ندارد. 

وی افزود: اولین قرعه تیم ما در لیگ برتر با سپاهان است، سعی کردیم شاکله اصلی تیم خود را حفظ کنیم و چند بازیکن هم جذب کردیم؛ سپاهان آمادگی بهتری نسبت به ما دارد چون یک بازی آسیایی داشت؛ اصرار زیادی به شروع زود لیگ وجود داشت. 

اخباری تصریح کرد: با شناختی که از مورایس و تیم خود دارم،  فردا یک بازی کاملاً تاکتیکی را خواهید دید؛ بازیکنان ما بزرگی خود  را در لیگ آزادگان نشان دادند و در این لیگ نیز خو را اثبات خواهند کرد. 

سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: باورم نمی‌شود در اصفهان مشکل زمین فوتبال داریم و ورزشگاه نقش‌جهان وضعیت بدی دارد، نگران سلامت بازیکنان هستیم. 

وی ادامه داد: بازار نقل و انتقالاتی ایران خیلی آشفته است، سعی کردیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم؛ قیمت‌های در بازار فاجعه بود، بازیکنانی با عملکرد ضعیف ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار درخواست قرارداد داشتند

بازیکنی با قیمت ۳۰ میلیارد پیشنهاد داده شد که شاید چند بازی کامل در فصل قبل انجام نداده بود. 

اخباری با بیان این که برای جذب گزینه خارجی حساسیت زیادی نشان دادیم، خاطرنشان کرد: این باعث شد پروسه جذب زمان‌بر شود، ۵ بازیکن برزیلی و یک بازیکن سوریه‌ای داریم که فردا فقط ۳ تا از آن‌ها را می‌توانیم استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت: در سال‌هایی که سرمربیگری کردم، کمبود امکانات زیادی را دیدیم که نبود VAR در آن گم است، این تصمیمی است که گرفته شده و به نظر من قابل احترام است. 

وی افزود: برای تمرکز در این سطح از مسابقات به بازیکنان گفته بودم روح ورزش نیاز به روحیه برنده بودن دارد، اگر بخواهیم برای مساوی یا بستن بازی برویم شاید به روح فوتبال خیانت کرده باشیم، ما هم قطعاً برای برد به میدان می‌رویم؛ تجربه بازی با تیم های لیگ برتری در جا حذفی را داشتیم. 

اخباری در پایان در پاسخ به سؤالی در خصوص این که با وجود این که بسیاری از تیم‌ها شرایط میزبانی ندارند، برگزاری لیگ چه سود خواهد داشت، گفت: برای پاسخ به این سؤال باید به تذکر کمیته انضباطی توجه کنم و تنها می‌توانم بگویم، نگران سلامتی همه بازیکنان باشیم، زمین ما به این دلیل تأیید نشد که گفته بودند این زمین برای ملی‌پوشان خطرناک است اما به نظر من نباید بین بازیکنان تفاوت قائل شویم.

7474