هجوم تازه‌واردها به ترکیب پرسپولیس؛ گاریدو انتخاب دیگری ندارد!

هجوم تازه‌واردها به ترکیب پرسپولیس؛ گاریدو انتخاب دیگری ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب پرسپولیس برای دیدار با ذوب‌آهن مشخص شد و شاهد حضور پررنگ بازیکنان تازه‌وارد هستیم.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در چارچوب هفته اول لیگ برتر باید برابر ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرد.

پس از قهرمانی در لیگ بیست‌وسوم، قرمزهای پایتخت با کوچ دسته‌جمعی بازیکنان خود مواجه شدند و رضا درویش مجبور شد با بازیکنان جدیدی قرارداد امضا کند.

با جدایی علیرضا بیرانوند، مدیریت پرسپولیس پس از جستجو در بازار، با الکسیس گندوز الجزایری به توافق رسید و این دروازه‌بان با اینکه دیرتر به تمرینات پرسپولیس اضافه شده اما در بازی با ذوب‌آهن در ترکیب ابتدایی قرار دارد.

به خط دفاعی که می‌رسیم، زوج محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی را مشاهده می‌کنیم که در نوع خود جالب است. سمت راست خط دفاعی پرسپولیس باز هم به یک بازیکن تازه‌وارد یعنی ایوب العملود سپرده شده است، این بازیکن در فصل نقل‌وانتقالات به‌عنوان جانشین دانیال اسماعیلی‌فر جذب شد.

فرشاد احمدزاده هم که همیشه توجه سرمربیان خارجی را به سبک بازی خود جلب می‌کند، نامش در ترکیب ابتدایی پرسپولیس دیده می‌شود.

سعید صادقی اما سوپرایز ترکیب قرمزها در این بازی است. کمتر کسی فکر می‌کرد صادقی با وجود این همه ستاره در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود اما ظاهرا گاریدو به این بازیکن اعتقاد دارد.

خط آتش پرسپولیس اما دیدنی‌تر از هر منطقه دیگر زمین است. عیسی آل‌کثیر و علی علیپور در خط حمله پرسپولیس قرار دارند و این نشان می‌دهد گاریدو تا چه اندازه به بازی هجومی علاقه دارد.

از خریدهای جدید پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات، چهار بازیکن در ترکیب اصلی گاریدو برای بازی با ذوب‌آهن قرار دارند که در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد. باید دید آیا قرمزها می‌توانند سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنند یا خیر.

۵۷۹۳