سوپرایز گاریدو برای هواداران پرسپولیس؛ از سعید صادقی تا آل‌کثیر!

سوپرایز گاریدو برای هواداران پرسپولیس؛ از سعید صادقی تا آل‌کثیر!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در اولین دیدار لیگ بیست‌وچهارم، برابر ذوب‌آهن قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش پس از اینکه متوجه شد اوسمار ویرا علاقه‌ای به تمدید قرارداد ندارد، با گزینه‌های دیگری وارد مذاکره شد و درنهایت با خوان کارلوس گاریدوی اسپانیایی به توافق رسید.

گاریدو از همان روزهای ابتدایی توجه بازیکنان پرسپولیس را جلب کند زیرا طبق شنیده‌ها او بسیار سخت‌گیر است و اخلاق‌های خاصی دارد.

تمرینات بدنسازی فشرده سرمربی اسپانیایی هم یکی دیگر از نقاط قوت او است. 

در مورد سیستم مورد علاقه گاریدو ابهامات زیادی وجود داشت اما حالا طبق ترکیب منتشر شده از سوی کانال رسمی پرسپولیس، سیستم قرمزها در بازی با ذوب‌‌آهن ۲-۴-۴ خواهد بود.

زوج خط دفاعی پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی هستند. گاریدو در این بازی، فرجی را به گیورگی گولسیانی و مرتضی پورعلی‌گنجی ترجیح داده و مشخص نیست در ادامه فصل چه تصمیماتی می‌گیرد. طبق شنیده‌ها سبک بازی فرشاد فرجی به سیستم بازی‌سازی سرمربی اسپانیایی از عقب زمین نزدیک‌تر است و برای همین شاهد حضور این بازیکن در ترکیب اصلی هستیم.

در خط حمله اما زوج آتشین علی علیپور و عیسی آل‌کثیر وارد عمل شده‌اند. سرمربی اسپانیایی نشان داده به بازی هجومی علاقه زیادی دارد و برای همین شاهد دو مهاجم تخصصی در ترکیب ابتدایی پرسپولیس هستیم.

در خط هافبک اما ابهامات زیادی وجود داشت؛ یاسین سلمانی تازه از مصدومیت برگشته و همین موضوع باعث شده گاریدو روی این بازیکن ریسک نکند و باتوجه به مصدومیت امید عالیشاه و اوستون اورونوف، سعید صادقی به ترکیب اصلی راه پیدا کرده است.

باید دید در پایان چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد و آیا پرسپولیس با گاریدو می‌تواند سه امتیاز اولین دیدار فصل را کسب کند یا خیر.

۵۷۹۳