مربی نساجی: شناخت زیادی از حریف نداریم/ فولاد با گل‌محمدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

مربی نساجی: شناخت زیادی از حریف نداریم/ فولاد با گل‌محمدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم نساجی مازندران گفت: فولاد امسال با نام یحیی گل محمدی ترکیب شده و در فوتبال ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال نساجی مازندران در شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ عصر جمعه در هفته نخست در ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر میزبان تیم فولاد خوزستان است.

" مصطفی صداقت " مربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی تیمش گفت: تیم نساجی به غیر از سالی که قهرمان جام حذفی شده، بعد از آن، همیشه در استرس برای ماندن در لیگ برتر بوده و فشار زیادی هم روی بازیکنان، کادرفنی و هواداران بوده است.

وی ادامه داد: استراتژی ما در این فصل و هدف کوتاه مدت ما این هست که بازی به بازی جلو برویم و نتیجه دلخواه و شیرین  را کسب کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران همچنین به شروع بازی فصل این تیم برابر فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: خوشحال هستم که با شروع فصل جدید لیگ، یک بار دیگر نام نساجی مازندران را در بالاترین سطح فوتبال کشور با بازیکنان با انگیزه خواهد درخشید.

صداقت ادامه داد: با تیم خوب فولاد خوزستان که با سابقه و استخوان دار در فوتبال کشور است بازی داریم.  این تیم امسال با برند و نام یحیی گل محمدی ترکیب شده و در فوتبال ایران حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در هفته نخست و شروع بازی های لیگ،  شناخت آنچنانی از حریف نداریم.

مربی تیم نساجی مازندران همچنین از برنامه این باشگاه برای آماده سازی تیم درپیش فصل ابراز رضایت کرد و گفت: اردوی خوبی در خارج از کشور در کشور ترکیه داشتیم و چند باری دوستانه خوبی هم برگزار کردیم و آماده مصاف با حریفان هستیم.

وی افزود: همه برنامه کادرفنی با حمایت مالک باشگاه آقای حدادیان در روند آماده سازی به بهترین شکل تاکنون اجرا شده و رضایت بخش بود.

صداقت همچنین در خصوص جذب بازیکنان جدید این تیم نیز گفت: بازیکنانی که جذب تیم نساجی شدند، بر اساس موقعیت بازار و جایگاه نساجی از نظر هزینه بوده و بازیکنانی که مورد نظر بودند را جذب کردیم.

صداقت افزود: بازیکنانی را جذب کردیم که هم با تجربه و هم جوان هستند تا بتوانند عملکرد قابل قبولی در کل فصل داشته باشند.

وی درخصوص جدایی زودهنگام بابک مرادی نیز گفت: این بازیکن در فصل نقل وانتقالات پیش فصل توافق اولیه با نساجی داشت، اما در نهایت از این تیم جدا شد.

مربی تیم نساجی مازندران یادآورشد: دو بازیکن باکیفیت خارجی هم مورد نظر کادرفنی نساجی است که روند جذب آنها در حال بررسی است که در صورت توافق، به این تیم اضافه می‌شوند.

7474