بازیکن لیگ انگلیس که گاز خنده مصرف کرده بود، تعلیق شد

بازیکن لیگ انگلیس که گاز خنده مصرف کرده بود، تعلیق شد

پایگاه خبری فوتبالی - ایو بیسوما هافبک تاتنهام به علت انتشار ویدیویی از او که در حال استعمال گاز خنده است، از باشگاهش موقتا اخراج شده است.

به گزارش فوتبالی، بیسوما در اسنپ چت، ویدیویی از خودش منتشر کرده است که در حال مصرف ماده مخدری به نام "گاز خنده" درون یک لیموزین است و می خندد. این ویدیو، یک هفته پیش از اولین بازی تاتنهام در لیگ انگلیس در مقابل لستر منتشر شده بود و همین مسئله با خشم بازیکنان و هواداران تیم انگلیسی همراه شد.

باشگاه لندنی حالا پرونده انضباطی را علیه ملی پوش اهل مالی باز کرده و او را از بازی دوشنبه کنار گذاشته است. آنژه پوستکوگلو سرمربی تاتنهام اعلام کرده است که این بازیکن ممکن است که مدت بیشتری از میادین دور باشد و باید با رفتارش بتواند دوباره اعتماد باشگاه و هم تیمی هایش را جلب کند. مربی تاتنهام بیان کرد:" ایو مسئولیت هایی دارد. او در قبال هم تیمی هایش، باشگاه، هواداران و هر کسی که به باشگاه مربوط است، مسئول است و از پس مسئولیت هایش بر نیامد. به همین خاطر تنبیه شده است. او دوشنبه حضور نخواهد داشت. او را از بازی دوشنبه تعلیق کردیم. جدا از آن، باید اعتماد دوباره بین بیس و من از نو ساخته شود. به همین خاطر باید از حالا سخت تلاش کنیم تا این اعتماد برگردد. این مسئله ربطی به یک بازی ندارد. او برای یک بازی تنبیه شده و باید دوباره حقش را به دست بیاورد."

4125