استوری اینستاگرامی پدر یامال پس از چاقو خوردن در پارکینگ

استوری اینستاگرامی پدر یامال پس از چاقو خوردن در پارکینگ

پایگاه خبری فوتبالی - مونیر نصراوی پدر لامین یامال ستاره بارسلونا در پیامی اینستاگرامی از هواداران خواست که نگران حال او نباشند.

به گزارش فوتبالی، نصراوی، پدر بازیکن هفده ساله بارسلونا در یک پارکینگ  در محله روکافوندا در نزدیکی بارسلونا چاقو خورد و به بیمارستان دانشگاه تریاسی پوژول منتقل شد. پلیس بارسلونا اعلام کرده است که تا کنون چهار نفر در ارتباط با این حادثه، بازداشت شده اند.

گفته می شود که پدر یامال، ضاربان را می شناخته است و ساعاتی پیش از درگیری فیزیکی با آنها درگیری لفظی داشته است. پدر 35 ساله یامال در حال حاضر در بیمارستان بستری است اما خطر رفع شده است و حالا او در استوری اینستاگرامی در مورد شرایطش توضیح داده است. نصراوی در صفحه اینستاگرامش نوشته است:" ممنون از همگی. حالا بهتر هستم. آغوش بزرگ برای همه شما."

این درگیری در محله روکافوندا در شهر ماتارو رخ داده است. پلیس در حال تحقیقات است که اطلاعات بیشتری را در این باره منتشر کند و علت این درگیری و ضاربان را معرفی کند.

لامین یامال بعد از اطلاع از بهبود حال بهترش به تمرینات بارسلونا ملحق شد و روز پنجشنبه زیر نظر هانسی فلیک تمرین کرد. بارسلونا باید روز شنبه در اولین بازی فصلش در لالیگا به مصاف والنسیا برود.

4125