چلسی قیمت درخواستی برای وینگر انگلیسی خود را اعلام کرد

چلسی قیمت درخواستی برای وینگر انگلیسی خود را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی ارزش نونی مادوئکه وینگر چپ پا و انگلیسی خود را اعلام کرد و به پیشنهادهای نزدیک به این قیمت فکر خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه چلسی با توجه به وجود ترافیک بازیکن در ترکیب خود و همچنین جذب پدرو نتو، به پینشهادات برای نونی مادوئکه وینگر ۲۲ ساله گوش خواهد داد.

به‌ گزارش لیام تئومی خبرنگار د اتلتیک، باشگاه چلسی قیمت نونی مادوئکه را تقریبا ۶۰ میلیون پوند می‌داند.‍ چلسی احساس می‌کند که مادوئکه بین وینگر های تیم و پس از کول پالمر بهترین عملکرد را داشته است. آبی‌ها معتقد هستند که ارزش این بازیکن پس از گذشت یک و نیم فصل، بسیار بیشتر از ۲۸.۵ میلیون پوندی که به آیندهوون برای خرید او در زمستان ۲۰۲۳ پرداخت کردند شده است.

با وجود پدرو نتو وینگر چپ پای پرتغالی که توانایی بازی در هر دو جناح خط حمله را دارد، انتظار می‌رود که او می‌تواند حتی جلوتر از رحیم استرلینگ و میخایلو مودریک در ترکیب اصلی چلسی حضور پیدا کند.

با وجود قیمت درخواستی بالای چلسی انتظار نمی‌رود مادوئکه در این پنجره نقل و انتقالاتی از جمع آبی‌ها جدا شود. همچنین استرلینگ نیز کاملا بر روی فصل جدید تمرکز کرده و قصد جدایی ندارد هرچند به دلیل حقوق بالایی که دریافت می‌کند چلسی نیم نگاهی به فروش او نیز خواهد داشت.

۱۴۲۸