پیام اینستاگرامی رونالدو: فصل جدید، هدف همیشگی!

پیام اینستاگرامی رونالدو: فصل جدید، هدف همیشگی!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در زمستان 40 ساله می شود اما به نظر می رسد که ستاره تیم ملی پرتغال و النصر قصد توفق را ندارد و البته سعی می کند که رازهای پشت موفقیت شگفت انگیزش را افشا کند. 

به گزارش فوتبالی، برنده پنج توپ طلا همچنان بعد از بیش دو دهه از شروع فوتبالش در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و به این زودی ها قصد بازنشستگی را ندارد. رونالدو از زمان بازگشت به النصر توانسته دوباره روی فرم قرار بگیرد و روند گلزنی خوبی را هم داشته است. 

رونالدو در بازی النصر و التعاون خوش درخشید و گل زد تا به تیمش کمک کند تا به فینال سوپرجام راه پیدا کند. کریستیانو به نظر می رسد که یورو 2024 ناامید کننده و بدون گل خود را از یاد برده و به آینده و فصل جدید چشم دارد.  کریستیانو حالا در پیامی اینستاگرامی نوشته است:" فصل جدید، هدف همیشگی." و با سه کلمه به کلیدهای موفقیتش اشاره کرده است:" خوابیدن، تلاش کردن و ریکاوری کردن." 

رونالدو در فوریه 40 ساله می شود و امیدوار است که بتواند با النصر در کسب جامهای مهم نظیر لیگ قهرمانان آسیا، لیگ عربستان، جام حذفی عربستان و سوپرجام عربستان موفق باشد. النصر و الهلال باید شنبه  بازی حساسی را در سوپرجام عربستان مقابل همدیگر داشته باشند.

4125