مقصد هافبک مازاد منچسترسیتی مشخص شد

مقصد هافبک مازاد منچسترسیتی مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کالوین فیلیپس در آستانه شروع فصل جدید لیگ انگلیس در مسیر ترک منچسترسیتی قرار دارد. 

به گزارش فوتبالی، فیلیپس در این تابستان با باشگاه های مختلفی مذاکره کرده است. او در فصل گذشته بعد از آن که فقط چهار بازی در لیگ انگلیس در منچسترسیتی داشت، به صورت قرضی راهی وستهام شد.  این بازیکن 28 ساله در وستهام نیز دوران موفقی نداشت و فقط هشت بازی در لیگ انگلیس در دوران حضورش در ورزشگاه لندن داشت.

فیلیپس در اردوی پیش فصل در منچسترسیتی حضور داشت اما به نظر می رسد که فصل را در تیم گواردیولا آغاز نمی کند. تلگراف گزارش داده است که فیلیپس در آستانه انتقال قرضی به ایپسویچ تون قرار دارد.  در این قرارداد قرار نیست که بند خرید اضافه شود.

ایپسویچ که به لیگ برتر انگلیس صعود کرده، امید زیادی دارد تا فصل خوبی را در لیگ انگلیس داشته باشد. آنها پیش از این لیام دلپ را با 20 میلیون پوند از منچسترسیتی خریده بودند و حالا کالوین فیلپیس دومین خریدشان از قهرمان لیگ برتر خواهد بود.  ایپسویچ خریدهای دیگری نظیر بن جانسون، جیکوب گریوز و اوماری هوچینسون را هم داشته است. 

کالوین دو سال پیش با 42 میلیون پوند از لیدز به منچستریونایتد ملحق شد اما دوران موفقی در این باشگاه نداشته و کلا 31 بازی در تیم گواردیولا داشته است. 

4125