بازداشت چهار نفر به علت حمله به پدر یامال

بازداشت چهار نفر به علت حمله به پدر یامال

پایگاه خبری فوتبالی - چاقو زدن به پدر لامین یامال، بازیکن بارسلونا در شب گذشته باعث شد تا پلیس خیلی سریع  تحقیقات را آغاز کند و حالا چهار نفر به اتهام اقدام به قتل، بازداشت شده اند. 

به گزارش فوتبالی، مونیر نصراوی، پدر لامین یامال با سه ضربه چاقو زخمی شد که دو تا از آنها به شکمش خورده که البته فعلا جان او در خطر نیست. پدر مهاجم بارسلونا به بیمارستان کان روتی در بادالونا منتقل شده است و امروز مورد معاینه پزشکان قرار می گیرد و شرایط دقیق مجروحیت او مشخص می شود. پدر یامال در حال حاضر در ابتدا به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان منتقل شده بود اما در حال حاضر با بهبود حالش به بخش بیماران عادی انتقال پیدا کرده است. 

پلیس اسپانیا پس از اعلام خبر این حمله سه نفر را بازداشت کرده  و یک نفر هم امروز صبح بازداشت شده است.  این حمله در خیابان فرانک مارشال رخ داده است. قربانی پیش از درگیری فیزیکی با سه فرد مذکور درگیری لفظی پیدا کرده بود. البته این اولین باری نبوده که پدر یامال با افراد غریبه در خیابان های ماتارو درگیر شده است. 

در حال حاضر پلیس به تحقیقات برای پیدا کردن علت این حمله ادامه می دهد و به زودی جزییات بیشتری از دلیل این درگیری و علت اختلاف پدر یامال با این سه نفر منتشر خواهد شد!

4125