زنوزی، همه را بابت رای بیرانوند تهدید کرد!

زنوزی، همه را بابت رای بیرانوند تهدید کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - مالک باشگاه تراکتور با ادبیاتی تند پیرامون شایعه محرومیت علیرضا بیرانوند صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمدرضا زنوزی در پیامی ویدیویی که رسانه رسمی این تیم منتشر کرده، به شایعات پیرامون محرومیت علیرضا بیرانوند واکنش نشان داد.

مالک تراکتور در ابتدا رسانه انتشاردهنده این خبر را متهم به رنگی بودن کرد: «من چندین بار این موضوع را گفته‌ام که متاسفانه یک سری رسانه‌های رنگی یک سری خبرهایی از این‌ور و آن‌ور می‌آورند که می‌خواهند روحیه تیم ما را به هم بریزند.»

زنوزی در ادامه با ادبیاتی تند به فدراسیون فوتبال تاخت: «اگر این بحثی که رسانه‌ها شروع کرده‌اند درست باشد، پس آقای تاج و آقای نورشرق حوزه مدیریتی شما سوراخ است و مواظبش باشید! چطور می‌شود قبل از اینکه رایی صادر بشود، یک سری رسانه‌های رنگی روی این موضوع مانور دهند تا روحیه تیم تراکتور را به هم بریزند. آقای تاج این کار اصلا کار خوبی نیست و اگر چنین رایی بوده باشد، بیرون آمدنش قبل اینکه رای ابلاغ شود کار درستی نبوده است.»

مالک باشگاه تراکتور در پایان اظهاراتی تهدیدآمیز داشت و عنوان داشت در صورتی که رای بیرانوند همانند چیزی باشد که رسانه‌ها کزارش داده‌اند، ناگفته‌هایی را بیان خواهد کرد: «اگر چنین رایی باشد، من واقعا متاسف هستم و یک سری ناگفته‌ها را آن زمان خواهم گفت.»

1997