پسر اسطوره بارسلونا به باشگاه انگلیسی پیوست

پسر اسطوره بارسلونا به باشگاه انگلیسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو مندس، پسر رونالدینیو اسطوره برزیلی، از باشگاه بارسلونا جدا شد و قراردادی با برنلی به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، نشریه برزیلی گلوبو تایید کرد که مندس در اوایل این هفته به انگلیس سفر کرد تا قراردادش با برنلی را نهایی کند. مارسلو سندر و مارسلو مارچیس، ایجنت های مندس، کارهای فرمالیته و اداری این قرارداد را انجام دادند تا پسر اسطوره بارسلونا، ماجراجویی جدیدی در انگلیس آغاز کند.

به نقل از سایت گل، دوران مندس در بارسلونا بسیار کوتاه بود. در سال 2023، او قراردادی با غول های کاتالانی به امضا رساند و دوره آزمایشی اش را موفقیت آمیز سپری کرد. مندس قبل از پیوستن به بارسلونا، 4 سال در آکادمی باشگاه کروزیرو بازی کرد و به عنوان یک استعداد جوان شناخته شد. با این حال، او نتوانست در بارسلونا بازی کند و قرارداد 12 ماهه اش با کاتالان ها در ماه ژوئن 2024 به پایان رسید. علیرغم تلاش پدرش، مندس و بارسلونا نتوانستند بر سر تمدید قرارداد به توافق برسند. 

برخلاف پدرش، مندس یک وینگر چپ پا است و استایلی کاملاً متفاوت با رونالدینیو دارد. هواداران برنلی مشتاق دیدن بازی او در رقابت های چمیپونشیپ هستند و امیدوارند بار دیگر جواز حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب کنند. 

4416