پیش‌بازی نساجی - فولاد؛ آغاز چالش جدید یحیی مقابل دستیار سابق

پیش‌بازی نساجی - فولاد؛ آغاز چالش جدید یحیی مقابل دستیار سابق

پایگاه خبری فوتبالی – بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر، مهمترین نکته بازی نساجی و فولاد است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته اول لیگ برتر، نساجی در قائمشهر میزبان فولاد است. دیداری که رویارویی یحیی گل‌محمدی با دستیار سابق خود است.

نساجی فصل گذشته لیگ دشواری را پشت سر گذاشت و در نهایت توانست با ساکت الهامی سهمیه خود در لیگ برتر را حفظ کند. مازنی‌ها این فصل را هم تصمیم به ادامه کار با الهامی گرفته‌اند و باید دید این سرمربی که توانسته یک بار قهرمانی در جام حذفی را برای این تیم به ارمغان بیاورد و یک بار هم سایه وحشتناک سقوط را از سر این تیم دور کند، امسال چه عملکردی در قائمشهر خواهد داشت.

در سمت مقابل فولاد هم فصل گذشته و در دقایق پایانی توانست حکم ابقای خود در لیگ برتر را دریافت کند و پیکان به جای این تیم راهی لیگ یک شد. خوزستانی‌ها که سابقه قهرمانی لیگ برتر را هم در کارنامه دارند، این فصل با سپردن هدایت تیم خود به یحیی گل‌محمدی نشان داده‌اند که می‌خواهند دوباره خود را در قامت یک تیم مدعی مطرح کنند و باید دید یحیی در اهواز چه آماری را ثبت خواهد کرد.

دو تیم ۱۲ بار در لیگ برتر مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که سهم اهوازی‌ها کسب ۷ برد در مقابل ۴ باخت است. فولاد در سه دیدار اخیر خود با نساجی همواره برنده بوده و باید دید می‌تواند در تعداد بردهای پشت سر هم پوکر کند یا نه.

آمار تقابل سرمربیان دو تیم هم جالب توجه است. ساکت الهامی که سابقه دستیاری یحیی گل‌محمدی را دارد، از ۹ دیداری که مقابل وی قرار گرفته، ۶ بار باخته و ۲ بار موفق به کسب سه امتیاز شده است. سرمربی نساجی، مقابل فولاد هم در ۹ دیدار موفق به کسب سه برد و سه تساوی شده و سه مسابقه را هم شکست خورده و باید دید ترتیب این اعداد با چه نتیجه‌ای عوض خواهد شد. گل‌محمدی اما از ۱۲ تقابل با نساجی ۸ بار مرد پیروز میدان بوده و فقط یک بار شکست خورده است.

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

نساجی مازندران - فولاد خوزستان

جمعه ۲۶ مرداد ساعت ۱۹:۳۰

ورزشگاه وطنی قائمشهر

تیم داوری: سعاد وفاپیشه، یعقوب سخندان، امین زاهدی و علی بای

1997