نتایج پرسپولیسِ مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی لیگ برتر؛ 88 درصد برد!

نتایج پرسپولیسِ مدافع عنوان قهرمانی در اولین بازی لیگ برتر؛ 88 درصد برد!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیسِ مدافع عنوان قهرمانی، نتایج خیره‌کننده‌ای در اولین بازی لیگ برتری خود داشته است!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که در لیگ بیست و سوم توانست در یک ماراتن طاقت‌فرسا از استقلال پیشی بگیرد و با حداقل‌ فاصله امتیازی نسبت به رقیب سنتی خود به جام قهرمانی بوسه بزند و برای نهمین مرتبه فاتح لیگ برتر شود حالا باید امروز در اولین مسابقه خود در لیگ بیست و چهارم به مصاف ذوب آهن برود و مسابقه افتتاحیه فصل جدید لیگ برتر را برگزار کند.

قرمزها تا پیش از این، هشت مرتبه دیگر با عنوان " مدافع عنوان قهرمانی" مسابقات لیگ برتر را آغاز کرده‌اند که انصافا نتایج درخشانی را کسب کرده‌اند و می‌توان گفت فراتر از حد تصور بودند. پرسپولیس در لیگ‌های دوم، هشتم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم، بیستم، بیست و یکم و بیست و سوم لیگ برتر را با این عنوان آغاز کرده‌ است. 

پرسپولیس به جز افتتاحیه لیگ بیستم و مصاف با سایپا که به تساوی بدون گل رسید در همه فصولی که لیگ برتر را به عنوان قهرمان دوره قبلی آغاز کرده به برد رسیده است و به عبارتی آمار هفت برد از هشت مسابقه را از خود برجای گذاشته است. 

چنین آمار درخشانی به هواداران پرسپولیس این امید را می‌دهد که تیم‌شان در مصاف با ذوب آهن شانس بالایی برای برتری دارد و حداقل روی کاغذ شاگردان گاریدو دست بالاتر را دارند. 

9098