رکوردشکنی رییس و کاپیتان رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپرکاپ

رکوردشکنی رییس و کاپیتان رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپرکاپ

پایگاه خبری فوتبالی- فلورنتینو پرز و لوکا مودریچ، پس از پیروزی دیشب رئال مادرید مقابل آتالانتا در دیدار فینال سوپرکاپ اروپا، به ترتیب تبدیل به پرافتخارترین رییس و بازیکن تاریخ باشگاه رئال مادرید شدند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رئال مادرید موفق شد با دو گل از سد قهرمان لیگ اروپا، یعنی آتالانتا عبور کند و به عنوان قهرمانی سوپرجام اروپا دست پیدا کند. در این مسابقه حساس فدریکو والورده و کیلیان امباپه برای رئال مادرید گلزنی کردند تا یک پیروزی شیرین برای کارلتو و شاگردانش به ارمغان آید.

نکته جالب در خصوص این بازی این است که این جام، نخستین جام اروپایی کیلیان امباپه در نخستین بازی‌اش برای رئال مادرید بود، در حالی که در طول سال‌ها حضور در پاری سن ژرمن هیچ جام اروپایی به دست نیاورده بود. اما در این مسابقه دو رکورد دیگر هم برای دو شخص مهم در تاریخ رئال مادرید جابه‌جا شد که جالب توجه است.

این سی و ششمین جام فلورنتینو پرز به عنوان رییس باشگاه رئال مادرید بود و این مدیر موفق حالا پرافتخارترین مدیر تاریخ باشگاه رئال مادرید لقب گرفت. او در سال‌های اخیر با سیاست‌های درست خود رئال را به سمت موفقیت کشاند و باعث شد جام‌های زیادی برای این باشگاه به دست آید.

لوکا مودریچ، کاپیتان رئال مادرید نیز با این جام تبدیل به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رئال شد. او در طول دوران حضور خود در رئال مادرید 27 جام برده است. در رتبه بعدی این رده‌بندی بازیکنانی همچون ناچو فرناندز و کارواخال با 26 قهرمانی قرار دارند. همچنین مارسلو و بنزما 25 بار با رئال مادرید قهرمان شدند.

1428