بسته پیشنهادی جدید چلسی برای خرید ستاره ناپولی

بسته پیشنهادی جدید چلسی برای خرید ستاره ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران چلسی برای تکمیل تیم خود در فصل پیش رو قصد دارند ویکتور اوسیمن نیجریه‌ای را به خدمت بگیرند و حالا برای خرید او از ناپولی پیشنهاد جدیدی ارائه کردند که انتظار می‌رود باشگاه ایتالیایی با آن موافقت کند.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی چلسی در بازار نقل و انتقالات خرید یک مهاجم نوک باکیفیت و کلاس جهانی بود. آن‌ها چند خرید برای تقویت خط حمله انجام دادند و بازیکنانی همچون مارک گیو و پدرو نتو را به خدمت گرفتند، اما همچنان به دنبال یک مهاجم نوک می‌گردند که بتواند ضربات آخر را در دهانه دروازه به توپ بزند.

فصل گذشته چلسی زیر نظر مائوریتسیو پوچتینو در خیلی از بازی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق می‌کرد اما نبود بازیکنی که از این فرصت‌ها استفاده کند، اغلب مانع پیروزی آبی‌های شهر لندن می‌شد. حالا با ورود ویکتور اوسیمن می‌توان گفت که این مشکل تا حد زیادی حل خواهد شد، چون اوسیمن یکی از مهاجمان خوب و فرصت‌طلب فوتبال اروپا به حساب می‌آید.

به نقل از چند خبرگزاری نزدیک به باشگاه ناپولی، چلسی بسته پیشنهادی روملو لوکاکو + کاسادی + 45 میلیون یورو را برای ناپولی ارسال کرده است. گفته می‌شود احتمال موافقت مدیران ناپولی با این پیشنهاد زیاد است، چون لوکاکو بازیکن مورد علاقه آنتونیو کونته است و با این معامله می‌توانند مهاجم مورد نظر سرمربی تیمشان را هم جذب کنند.

1428