هدایای عجیب برای داوران لیگ برتر؛ از سس به گریس رسیدیم!

هدایای عجیب برای داوران لیگ برتر؛ از سس به گریس رسیدیم!

پایگاه خبری فوتبالی- در پایان آخرین کلاس توجیهی داوران اتفاق عجیبی افتاده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از برنامه‌هایی که همیشه قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر برگزاری کلاسی توجیهی برای داوران است. این کلاس‌ها قبل از شروع فصل جدید برگزار می‌شود و در آن آخرین تغییرات قوانین برای داورها توضیح داده می‌شود.

روال این کلاس‌ها به این شکل است که یک اسپانسر یا حامی مالی پیراهن داوران، هزینه‌های برگزاری کلاس را بر عهده می‌گیرد و در نهایت پایان کلاس هدایایی برای یادبود به داوران داده می‌شود که عموما مرتبط با حوزه فعالیت اسپانسر است.

اما پس از کلاس توجیهی داوری برای فصل جدید که اخیرا برگزار شد اتفاق جالبی افتاده است. ظاهرا در این کلاس‌ها از سوی اسپانسر پیراهن آنها هدایایی هم به داوران اهدا شد. شاید نفس قضیه خوب باشد اما آن چیزی که برای این قشر زحمتکش در نظر گرفته شده حیرت انگیز است. 

سایت روزنامه خبر ورزشی در این باره نوشته است: «گویا حامی مالی مورد اشاره که یک شرکت پالایشگاهی است، به عنوان هدیه برای داوران روغن گریس، پاک کننده انژکتور و ساعت دیواری منقش به برند خود را در نظر گرفته و به آنها تقدیم کرده است!»

به هر حال این هدایا بین داوران توزیع شده است اما سوال این است که چنین وسایلی به چه درد داوران فوتبال می‌خورد و کاربرد آن چیست. شاید اسپانسر محترم و کمیته داوران فدراسیون فوتبال بهتر بتوانند به این سوال پاسخ بدهند. 

روزنامه خبر ورزشی در انتها با طعنه به وضعیت کمیته داوران نوشته است: «البته پس از اتفاقاتی که برای رییس کمیته رخ داد و هنوز مشخص نیست تکلیف روند دادگاهی او به کجا رسید، شاید همین هم غنیمتی باشد برای داوران. هرچه باشد، بهتر از آن سس تک نفره‌هایی است که چند سال قبل حامی مالی دیگری هدیه داده بود!»


1359