اتفاقی تلخ و باورنکردنی؛ پدر یامال را با چاقو زدند!

اتفاقی تلخ و باورنکردنی؛ پدر یامال را با چاقو زدند!

پایگاه خبری فوتبالی - مونیر نصراوی پدر لامین یامال ستاره باشگاه بارسلونا در پی یک حادثه در پارکینگ، چند بار چاقو خورد و سپس او را به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش فوتبالی، در شهر ماتارو، نصراوی 36 ساله در روز چهارشنبه عصر در پارکینگ مورد حمله مهاجمین قرار گرفت و چند بار چاقو خورد. نصراوی با حالی بسیار وخیم و بد به بیمارستان منتقل شد و خیلی سریع به مراقبت های پزشکی نیاز داشت و حالا برخی از منابع ادعا می کنند که وضعیت پایداری دارد. منابع محلی گزارش داده اند که نصراوی با مهاجمان دعوا کرده و به همین خاطر چاقو خورده است. 

بعد از این حادثه، پدر یامال را به بیمارستان کان روتی منتقل کردند که در شش مایلی شهر بارسلوناست و موندو دپورتیوو گزارش داده که او از بیمارستان مرخص شده، اما باید تحت مراقبت های پزشکی باقی بماند. 

پلیش شهر ماتارو تحقیقات خود را در این مسئله آغاز کرده و حتی موفق به دستگیری سه مضنون شده است. تا به این لحظه، هنوز مشخص نیست که چرا پدر یامال با فرد خاطی دعوا کرده و دلیل جدال آن ها چه بوده است. 

یامال همیشه درباره نقش اصلی پدرش در زندگی و فوتبال صحبت کرده. نصراوی در فینال یورو 2024 حاضر بود و پسرش را تشویق می کرد. 

4416