صحبت‌های آنچلوتی پس از فتح اولین جام فصل

صحبت‌های آنچلوتی پس از فتح اولین جام فصل

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر آتالانتا را در فینال رقابت های سوپرجام اروپا شکست بدهد و به این ترتیب اولین جام خود را در فصل جدید به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از پایان این بازی در گفت و گو با خبرنگاران درباره این بازی گفت:" تیم آتالانتا در نیمه اول به خوبی توانست فشار بیاورد. آن ها خط دفاعی خوبی دارند و در نیمه اول ما را با مشکل مواجه کردند و بازی در نیمه اول به شکل متعادل پیش رفت. با ادامه بازی در نیمه دوم، بازیکنان آتالانتا خسته شدند و ما توانستیم بازی خودمان را انجام بدهیم. وقتی به بازیکنانی مثل وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و کیلیان امباپه فضا بدهید آن ها خطرناک هستند و کار را تمام می کنند."

سرمربی رئال مادرید درباره عملکرد بلینگام و کیلیان امباپه گفت:" جود بلینگام در نیمه دوم بازی عملکرد بی نظیری داشت. او در پست جدید خود، خوب ظاهر شده است. به نظرم امباپه می تواند در این فصل پنجاه گل بزند. بازیکنانی مثل او که مدت زیادی نیست که به تمرینات تیم اضافه شده اند، در حال حاضر به طور کامل آماده هستند. به هیچ چیز تازه ای نیاز نداریم. تنها با همین نفرات باید بجنگیم و تلاش کنیم و در تمامی بازی ها با حداکثر توان خود وارد میدان شویم."

1470