اولین قاب از چهار ستاره رئال مادرید در یک بازی رسمی

اولین قاب از چهار ستاره رئال مادرید در یک بازی رسمی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در این فصل چهار ستاره فوق العاده در اختیار دارد که در فاز هجومی می توانند با عملکرد بی نظیر خود کار هر رقیبی را تمام کنند و برد را برای مادریدی ها به ارمغان بیاورند.

به گزارش فوتبالی ، رئال مادرید در فصل گذشته با در اختیار داشتن جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو گوئس توانست فاتح رقابت های لالیگا و همچنین فاتح رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود. حالا در فصل جدید، کیلیان امباپه هم به رئال مادرید اضافه شده است و این ستاره فرانسوی بازیکنی است که می تواند تبدیل به ستاره اول مادریدی ها شود. با آمدن امباپه مربع هجومی رئال مادرید مرگبار تر از همیشه شده است.

رئال مادرید و آتالانتا در فینال سوپرجام اروپا به مصاف هم رفتند. در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد. گل دوم رئال مادرید را در این دیدار کیلیان امباپه به ثمر رساند. در شروع این بازی و در مراسم ابتدای بازی، کیلیان امباپه در کنار وینیسیوس جونیور، رودریگو گوئس و جود بلینگام ایستاده بود و به این ترتیب این قاب فوق العاده از چهار ستاره رئال مادرید که مهار کردنشان بسیار دشوار است، رقم خورد.

امباپه در اولین بازی خود در رئال مادرید موفق شد یک جام به دست بیاورد.

1470