تکذیب توافق ستاره موردنظر بارسلونا با منچسترسیتی

تکذیب توافق ستاره موردنظر بارسلونا با منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - منابع نزدیک به باشگاه منچسترسیتی صراحتاً اعلام کردند که هرگونه خبر توافق با لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی لیورپول، کذب محض است و چنین چیزی حقیقت ندارد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته، خبرنگار برنامه ال چیرینگیتو، مارکوس بنیتو یک ادعای عجیب کرد و گفت سیتی هم اکنون با لوئیز دیاز به توافق شخصی رسیده و حاضر است با پرداخت پول زیاد، ستاره لیورپول را به خدمت بگیرند. این خبر در آن هرچند عجیب به نظر می رسید، اما باعث به وجود آمدن حواشی زیادی شد و واکنش های زیادی به همراه داشت، اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی در حوزه نقل و انتقالات، رسماً این خبر را تکذیب کرد. 

رومانو در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: "بعد از اخبار اخیر راجع به لوئیز دیاز، منابع نزدیک به منچسترسیتی، هرگونه توافق میان باشگاه و ستاره کلمبیایی را رد کردند."

به غیر از رومانو، دیگر ژورنالیست های نزدیک به باشگاه منچسترسیتی نیز چنین خبری را تکذیب کردند تا این داستان، بیش از اندازه کش پیدا نکند. سیتیزن ها بعد از خروج خولیان آلوارز با 75 میلیون یورو، به دنبال خرید جانشین هستند. 

لوئیز دیاز یکی از اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا به شمار می آید اما با توجه به وضع مالی کاتالان ها، احتمال وقوع چنین انتقالی، بعید به نظر می رسد.

4416