پیش‌بینی اسطوره انگلیسی از 4 تیم برتر فصل جدید لیگ برتر

پیش‌بینی اسطوره انگلیسی از 4 تیم برتر فصل جدید لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی - مایکل اوون ستاره سابق تیم های لیورپول و منچستریونایتد، پیش بینی خود را از 4 تیم برتر فصل جدید اعلام کرد. 

به گزارش فوتبالی، اگرچه بسیاری اعتقاد دارند که لیگ برتر انگلیس، سخت ترین رقابت در دنیاست، اما منچسترسیتی در 7 فصل گذشته 6 بار قهرمان شده و لیورپول تنها یک بار. علیرغم موفقیت های بزرگ پپ گواردیولا و شاگردانش در چند سال گذشته، مایکل اوون معتقد است آن ها نمی توانند قهرمان شوند و حتی در رتبه دوم قرار بگیرند که با وجود بازیکنانی مثل ارلینگ هالند، کوین دی بروینه و فیل فودن، به وقوع پیوستن این امر، کار مشکلی به نظر می رسد. 

به نظر مایکل اوون، آرسنال با میکل آرتتا بالاخره به هدفش می رسد و قهرمان لیگ برتر انگلیس می شود. در رتبه دوم لیورپول قرار خواهد گرفت و نکته عجیب تر، حضور  استون ویلا در رده سوم و سرانجام سیتی در رده چهارم است. مایکل اوون انتظار دارد که اونای امری و شاگردانش در این فصل دست به کار بزرگی بزنند و حتی بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی در جدول قرار بگیرند. 

مایکل اوون یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس با پیراهن منچستریونایتد و یک بار برنده جایزه توپ طلا با پیراهن لیورپول شد. اوون همچنین در سال 2004 و 2005 در رئال مادرید بازی کرد.

4416