گزارش ویژه/ میلاد سرلک و تلاش برای بازگشت به پرسپولیس؛ معافیت پزشکی در کار است؟

گزارش ویژه/ میلاد سرلک و تلاش برای بازگشت به پرسپولیس؛ معافیت پزشکی در کار است؟

پایگاه خبری فوتبالی- میلاد سرلک قصد دارد هر طور که شده در لیگ بیست‌وچهارم به پرسپولیس برگردد و زیر نظر خوان کارلوس گاریدو کار خود را دنبال کند.

به گزارش فوتبالی، میلاد سرلک در لیگ بیست‌وسوم درگیر داستان سربازی خود شد و این داستان حاشیه‌های جدیدی را برای پرسپولیس به‌دنبال داشت. سرلک که از مهره‌های مورد علاقه یحیی گل‌محمدی بود، پس از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام نامه اعزام به خدمت خود را دریافت کرد و راهی ملوان بندرانزلی شد. سرلک تنها 8 بازی با پیراهن ملوان انجام داده و این موضوع به خوبی نشان می‌دهد او حضور فعالی در جمع انزلی‌چی‌ها نداشته است.

زمانی که سعید دقیقی سکان هدایت ملوان را برعهده گرفت، یکی از چالش‌های او با میلاد سرلک بود. سرلک در تمرینات ملوان غیبت داشت و دقیقی بابت این اتفاق به ستوه آمده بود. دقیقی تاکید کرد اگر غیبت میلاد سرلک ادامه‌دار باشد، گزارش غیبت او به نیروهای مسلح ارسال خواهد شد تا هافبک پرسپولیس با اضافه خدمت مواجه شود.

طبق شنیده‌ها، هافبک 29 ساله فوتبال ایران درصدد این است معافیت پزشکی بگیرد و از این طریق به دوران حضور خود در ملوان پایان دهد. سرلک از ناحیه دیسک کمر آسیب‌دیدگی دارد و برای همین گمان می‌کند، می‌تواند با استناد به این موضوع معافیت خود را بگیرد اما داستان زمانی جالب می‌شود که سرلک قصد دارد با همین معافیت برای پرسپولیس بازی کند. سرلک اگر به خاطر کمر خود نمی‌تواند فوتبال بازی کند و باید معاف شود، قاعدتا نباید در پرسپولیس هم بازی کند اما این بازیکن به‌دنبال بازگشت به جمع قرمزهای تهران است. براساس قوانین موجود، اگر فردی کارت پایان خدمت خود را براساس معافیت پزشکی دریافت کند، از بسیاری از فعالیت‌های سنگین محروم می‌شود و این مسئله می‌تواند برای میلاد سرلک گران تمام شود و حتی نقطه پایانی بر دوران حرفه‌ای او باشد.

میثم شاهین مدیر رسانه‌ای فعلی ملوان که با مازیار زارع همکاری می‌کند در مورد وضعیت میلاد سرلک گفت:

"میلاد سرلک در تمرینات غیبت دارد و باور کنید ما هم از شرایط فعلی او آگاه نیستیم اما مشخصا وقتی بازیکنی در تمرینات شرکت نمی‌کند یعنی میلی به ماندن و ادامه دادن ندارد. به ما گفته‌اند او به‌دنبال معافیت است".

میلاد سرلک صراحتا بی‌میلی خود به ادامه همکاری با ملوان را نشان داده و بعید است او را در لیگ بیست‌وچهارم با پیراهن قوی سپید ببینیم. گفته می‌شود احتمال عمل دیسک کمر میلاد سرلک هم وجود دارد که اگر این اتفاق رخ دهد، او قطعا تا نیم‌فصل در دسترس هیچ تیمی نخواهد بود. با این حساب، سرلک می‌تواند مرخصی استعلاجی بگیرد و باتوجه به کسری‌خدمت‌هایی که دارد، دوران حضور او در ملوان تمام می‌شود و می‌تواند شاگرد خوان کارلوس گاریدو شود.

پرسپولیس فردا باید در دیداری حساس برابر ذوب‌آهن قرار بگیرد و وضعیت سرلک هنوز برای بازگشت قطعی به جمع قرمزها مشخص نیست. ممکن است سرلک تا نیم‌فصل از فهرست پرسپولیس دور باشد و در زمستان به خانه برگردد.

5793