کیت جذاب و دیدنی پرسپولیس برای فصل جدید؛ از کاخ تاچرا تا تالار آیینه!

کیت جذاب و دیدنی پرسپولیس برای فصل جدید؛ از کاخ تاچرا تا تالار آیینه!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس از کیت جدید خود برای لیگ بیست‌وچهارم رونمایی کرد و طرح زیبای آن در فضای مجازی خبرساز شده است.

به گزارش فوتبالی، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر خلیج فارس فردا آغاز می‌شود و پرسپولیس در اولین گام باید برابر ذوب‌آهن قرار بگیرد. قرمزها تا امروز از کیت فصل جدید رونمایی نکرده بودند اما حالا با یک طرح ویژه هواداران خود را به وجد آوردند. کیت فصل جدید پرسپولیس درحالی رونمایی شده است که هنوز بسیاری از تیم‌های لیگ برتری طرح جدید خود را رسانه‌ای نکردند.

تخت جمشید یا همان پرسپولیس، در کیت فصل جدید قهرمان فصل گذشته لیگ بتر دیده می‌شود. تخت جمشید مجموعه‌ای چند کاخ تو در تو است که از آثار باستانی باارزش ایران محسوب می‌شود. بنیان‌گذار تخت جمشید کسی نیست جز داریوش هخامنشی. این سازه از سال 1979 یکی از آثار باستانی ثبت شده ایران در یونسکو است.

کیت جدید پرسپولیس، نقش و نگاری از تخت جمشید دارد. طرحی از کاخ تچرا و تالار آیینه در پیراهن جدید پرسپولیس دیده می‌شود. داریوش هخامنشی در زمستان به این کاخ مجلل سفر می‌کرد. بین کیت‌های معرفی شده برای لیگ بیست‌وچهارم، احتمالا بتوان کیت پرسپولیس زیباترین توصیف کرد. باید دید سایر تیم‌ها چه برنامه‌ای برای رونمایی از پیراهن جدید خود دارند و آیا از لحاظ زیبایی به پای پرسپولیس می‌رسند یا نه.

5793