مربی یزدانی: حسن اگر کتفش مشکل نداشت، راحت کار را تمام می‌کرد و طلایی می‌شد

مربی یزدانی: حسن اگر کتفش مشکل نداشت، راحت کار را تمام می‌کرد و طلایی می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- مربی سازنده حسن یزدانی با اشاره به اینکه انتقادات از کاپیتان تیم ملی کشتی مغرضانه است، گفت: یزدانی حق کسی را نخورد و با شایستگی توانست به پاریس اعزام شود.

به گزارش فوتبالی، همت مسلمی در بدو ورود کاروان کشتی آزاد از المپیک پاریس در فرودگاه امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بعضی‌ها فکر می‌کنند حسن یزدانی به مسابقات محلات رفته بود، در حالیکه المپیک با دیگر رویدادها قابل قیاس نیست. برخی نظراتی می‌دهند که درست نیست. چهار بار کتف حسن در فینال در رفت، اما انگار برخی نمی‌خواهند این مساله را ببینند.

وی بیان کرد: حسن یزدانی ۱۰ مدال جهان و المپیک دارد، اما بازهم به او می‌تازند. اگر دست‌های حسن را ببندید، با گردن همه را می‌برد. درست نیست به این شکل در فضای مجازی او را تخریب کنیم، اگر کتفش مشکل نداشت، راحت کار را تمام می‌کرد و طلایی می‌شد.

مسلمی خاطر نشان کرد: پیش از دیدار فینال من با او صحبت کردم و کتفش درد نمی‌کرد، اما متاسفانه این اتفاق در فینال رخ داد.

همچنین، پدر حسن یزدانی نیز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یزدانی با مداوای کتفش به میادین باز خواهد گشت، گفت: حسن با وجود در رفتگی کتف، مثل یک سرباز در فینال جنگید.

وی ادامه داد: در وزن ۸۶ کیلوگرم شاهد حضور کشتی‌گیران خوبی بودیم. مردم همیشه به پسرم لطف و محبت دارند و امیدوارم با دعای خیر مردم و یاری خداوند، با قدرت به میادین بازگردد.

7474