وضعیت مبهم لیگ‌برتر فوتسال زنان؛ یک تیم دیگر هم کنار کشید

وضعیت مبهم لیگ‌برتر فوتسال زنان؛ یک تیم دیگر هم کنار کشید

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که سه هفته دیگر قرار است لیگ برتر فوتسال زنان آغاز شود اما همچنان وضعیت تیم های این مسابقات نامشخص است. به طوری که تعداد تیم هایی که برای این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند به عدد هشت هم نمی رسد.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتسال زنان ایران که قرار بود با ده تیم آغاز شود حالا به نقطه ای رسیده است که احتمالا به خاطر کمبود تیم ها به تعویق بیافتد. 

صبح امروز طاهره مبرا سرپرست تیم فوتسال زنان مهرعظام به خبرنگار فوتبالی گفت: در حالی که ما تیم خود را آماده حضور در لیگ برتر کرده بودیم و همه چیز آماده بود، مسئولان باشگاه به علت فراهم نشدن منابع مالی به ما اعلام کردند که نمی توانند در فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان تیم داری کنند.

حالا با انصراف مهرعظام، برگزاری لیگ وارد چالش جدی تری شد. پیش از این تیم های نوا آمل و شاهین نوین نطنز هم به دلیل نداشتن اسپانسر حضورشان در لیگ نامشخص بود و‌ حالا با انصراف مهرعظام، تیم هایی حاضر در لیگ برتر به عدد هفت رسید. با این اوضاع احتمالا تغییراتی در نوع برگزاری لیگ برتر شاهد باشیم مگر اینکه در روزهای آینده تیمی به این هفت تیم اضافه شود که لیگ برتر مانند سال گذشته با هشت تیم برگزار شود. البته احتمال تکرار قرعه کشی و تعویق لیگ هم زیاد است که باید ببینیم واکنش سازمان لیگ به این قضیه چه خواهد بود.

آنطور که در ابتدای سال گمانه زنی می شد، قرار بود مسئولان برگزاری مسابقات اسپانسرهای قوی را به فوتسال زنان بیاورند اما موضوع برعکس شد و همان چند اسپانسر هم در حال کنار کشیدن هستند.

6001