پیش‌بازی ملوان - گل‌گهر؛ تارتار، نرفته به انزلی بازمی‌گردد

پیش‌بازی ملوان - گل‌گهر؛ تارتار، نرفته به انزلی بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق ملوان باید در همان هفته اول در انزلی مقابل این تیم قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته اول لیگ برتر، ملوان در بندر انزلی میزبان گل گهر سیرجان خواهد بود. دیداری که باتوجه به رویارویی انزلی‌چی‌ها با سرمربی سابقشان از جذابیت بالایی برای این تیم برخوردار است.

ملوان فصل گذشته با مهدی تارتار نتایج خوبی گرفت و حتی شانس کسب سهمیه آسیایی را هم داشت که در نهایت موفق به اخذ آن نشد اما با این وجود قوهای سپید جزو تیمهای بالانشین جدول رده بندی بودند و سال خوبی را با تارتار پشت سر گذاشتند اما پس از پایان فصل راه این سرمربی و ملوان جدا شد.

سپیدپوشان پس از جدایی تارتار سراغ سعید دقیقی رفتند و پیش‌فصل خود را با این سرمربی پشت سر گذاشتند اما عمر سرمربیگری دقیقی در انزلی به یک بازی هم نرسید و وی به دلیل اعتراض به شرایط این تیم، از سمت خود استعفا داد تا مازیار زارع که موفق به صعود با ملوان به لیگ برتر شده بود و یک فصل هم هدایت این تیم را در لیگ برتر بر عهده داشت، با یک سال فاصله دوباره سرمربی این تیم شود.

در سمت مقابل گل‌گهر سیرجان فصل گذشته باز هم نتوانست به رویای آسیایی شدن خود دست یابد و به همین دلیل با مارینوس اوزونیدیس و کادر یونانی‌اش خداحافظی کرد تا سراغ سرمربی موفق فصل گذشته لیگ برتر یعنی مهدی تارتار برود. 

بازی آخر دو تیم در انزلی با برد ملوان همراه بود که این برد تنها پیروزی انزلی‌چی‌ها برابر گل‌گهر هم هست و باید دید زارع می‌تواند با کسب اولین برد خود برابر تیم سیرجانی، دومین پیروزی قوی سپید را مقابل این تیم رقم بزند یا نه.

هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران

ملوان بندرانزلی - گل‌گهر سیرجان

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ساعت ۱۹:۴۵

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

تیم داوری: وحید کاظمی، دانیال باشنده، اسماعیل احمدی و شهاب محمدی

1997