ستاره آرژانتینی رم در آستانه انتقال به لیگ عربستان

ستاره آرژانتینی رم در آستانه انتقال به لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی باشگاه آ اس رم در آستانه توافق با القادسیه عربستان قرار دارد و احتمالا در چند روز آینده به صورت رسمی با این باشگاه قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، پائولو دیبالا یکی از مهم‌ترین بازیکنان آ اس رم در فصل گذشته بود. دنیبه ده روسی به خوبی توانست از استعداد و پتانسیل بالای این بازیکن استفاده کند. او در حالی که تصمیم داشت به پیشنهادات پاسخ منفی بدهد و در رم بماند، اما در گفتگو با ده روسی متوجه شد که مانند فصل گذشته مهره مهمی برای جیالوروسی نیست و حالا می‌خواهد از جمع گرگ‌های پایتخت جدا شود و به لیگ حرفه‌ای عربستان برود.

به نقل از سانتی اونا، پائولو دیبالا با باشگاه القادسیه عربستان به توافقات اولیه دست پیدا کرد. او سالانه 15 میلیون یورو از این باشگاه دستمزد دریافت می‌کند. همچنین القادسیه مبلغ 12 میلیون یورو را برای خرید دیبالا به باشگاه رم پرداخت کرد.

به گزارش فابریزیو رومانو، القادسیه عربستان در آستانه امضای قراردادی سه ساله با پائولو دیبالا است. دو طرف بر سر دستمزد به توافق رسیدند و حالا تنها توافق بر سر جزئیات قرارداد باقی مانده است. برخلاف گفته سانتی اونا، بند فسخ قرارداد 12 میلیونی دیبالا منقضی شده و القادسیه باید بر سر مبلغ انتقال نیز با باشگاه ایتالیایی به توافق برسد.

القادسیه پیش از این ناچو فرناندز و پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت گرفته بود. آن‌ها در فصل جدید یکی از تیم‌های جذاب لیگ حرفه‌ای عربستان خواهند بود و می‌توانند یک تهدید جدی برای تیم‌های بالانشین جدول به حساب بیایند.

1428