تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید هافبک گران‌قیمت بارسلونا

تلاش دوباره منچستریونایتد برای خرید هافبک گران‌قیمت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود نیاز دارد تا یکی از بازیکن‌های قدیمی را به فروش برساند و در این بین گفته می‌شود فرنکی دی یونگ یکی از بازیکنانی است که شرایط فروشش بررسی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا چند فصلی است که برای ثبت قرارداد بازیکنان خود با مشکل مواجه است. محدودیت‌های مالی لالیگا به این باشگاه اجازه نمی‌دهد که بتواند قرارداد بازیکنان جدید و یا بازیکنانی که قرارداد خود را تمدید می‌کنند را به راحتی ثبت کنند. خوان لاپورتا، مدیر باشگاه بارسلونا تا به حال با فروش منابع درآمدی باشگاه و فعال‌سازی اهرم‌های اقتصادی سعی کرد تا قرارداد بازیکنان را ثبت کند، اما امسال دیگر چنین اتفاقی رقم نمی‌خورد و بارسا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید یک یا چند بازیکن خود را به فروش برسانند.

در ماه‌های اخیر نام چند بازیکن که کاندیدای فروش در تابستان امسال بودند مطرح شد. رافینیا، وینگر برزیلی این تیم با چند پیشنهاد از باشگاه‌های عربستانی مواجه شد اما تصمیم دارد در بارسلونا بماند. شرایط برای ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی بارسا نیز به همین شکل است. رونالد آرائوخو هم که یکی از کاندیداهای فروش به حساب می‌آمد، دچار مصدومیت شد و حالا دیگر تیمی حاضر به خرید او نیست.

به نقل از نشریه اسپورت، اریک تن هاگ همچنان خواهان خرید فرنکی دی یونگ است. بارسلونا برای فروش این بازیکن 60 میلیون یورو می‌خواهد. اما فابریزیو رومانو این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که هنوز هیچ مذاکره‌ای برای انتقال هافبک هلندی به منچستریونایتد وجود ندارد. اما شاید در هفته‌های آتی اتفاقاتی میان دو باشگاه بیافتد. 

1428