چهار بازیکن در لیست مازاد انریکه در پی‌اس‌جی

چهار بازیکن در لیست مازاد انریکه در پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی در اولین بازی فصل خود در روز جمعه به مصاف لو آور می رود.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی در حالی فصل خود را شروع می کند که هنوز ترکیبش برای فصل جدید تکمیل نشده است. انتظار می رود که دزیره دوئه 19 ساله در روزهای آینده وارد پاریس شود و دو خرید دیگر هم در راه هستند اما لوئیز کمپوس همچنان سرش حسابی شلوغ خواهد بود. لوئیز انریکه به برخی بازیکنان پی اس جی اعلام کرده است که رویشان حساب نمی کند و باید در دو هفته آینده جدا شوند. 

مانوئل اوگارته، دنیلو و موکیله سه بازیکنی هستند که توسط لوئیز انریکه در لیست مازاد قرار گرفته اند. اولی سال گذشته با 60 میلیون یورو به پی اس جی ملحق شد و حالا پاریسی ها به دنبال فروختنش هستند که یونایتد از مشتریان است.  دنیلو نیز در عرض دو سال از بازیکنی کلیدی در  پی اس جی به بازیکنی مازاد تبدیل شد. این بازیکن در سالهای اخیر در فاز دفاعی در پی اس جی نقش مهمی داشت که احتمال بازگشتش به پورتو به عنوان جایگزین په په وجود دارد.  موکیله نیز در فصل گذشته به شدت کمرنگ بود و انریکه روی او به عنوان ذخیره اشرف حکیمی به هیچ وجه حساب نمی کند. مشکل این جاست که کمتر باشگاهی می تواند دستمزد بالای او را بپردازد. 

از سویی آینده کارلوس سولر نیز مشخص نیست چرا که این هافبک اسپانیایی جایی در آینده پی اس جی ندارد و انریکه روی او حساب نمی کند. 

4125