ابهام بزرگ در مورد مدافع ذوب‌آهن؛ چابرادزه با پرسپولیس قرارداد بست و رونمایی نشد؟

ابهام بزرگ در مورد مدافع ذوب‌آهن؛ چابرادزه با پرسپولیس قرارداد بست و رونمایی نشد؟

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات عجیبی در مورد گریگول چابرادزه شنیده می‌شود و این مدافع گرجستانی ظاهرا تحت قرارداد پرسپولیس بوده است.

به گزارش فوتبالی، دانیال اسماعیلی‌فر پس از پایان لیگ بیست‌وسوم و قهرمانی با پرسپولیس تصمیم گرفت قرارداد خود با این تیم را تمدید نکند و راهی تراکتور شود.

مدیران پرسپولیس که بابت از دست دادن او و بیرانوند و ترابی، فشار زیادی را از سوی هواداران تحمل می‌کردند، خیلی زود با گزینه‌های عجیبی وارد مذاکره شدند که یکی از آن‌ها گریگول چابرادزه، مدافع راست گرجستانی ذوب‌آهن بود.

چابرادزه تا پایان لیگ بیست‌وسوم با ذوب‌آهن قرارداد داشت و در بازار تابستانه لیگ بیست‌وچهارم، یک بازیکن آزاد محسوب می‌شد برای همین مدیران پرسپولیس برای جذب مدافع گرجستانی کار سختی نداشتند.

حالا شایعه شده درویش با چابرادزه به توافق رسیده و تنها رونمایی از این بازیکن باقی‌مانده بود اما درنهایت بنا به دلایلی این انتقال رسما اعلام نشد. 

روز گذشته که باشگاه ذوب‌آهن خبر از تمدید قرارداد چابرادزه داد، بسیاری مدعی شدند این بازیکن تحت قرارداد پرسپولیس بوده و هنگامی که قرمزها با ایوب العلمود مراکشی به توافق رسیدند، از خرید او پشیمان شدند و برای همین با مبلغ کمتری او را به ذوب‌آهن دادند؛ به عبارتی ذوب‌آهن بازیکنی را از پرسپولیس خریده که یک بازی هم برای قرمزها انجام نداده است!

شایعه مطرح شده خیلی عجیب به‌نظر می‌رسد و باید دید مدیران دو تیم نسبت به این موضوع چه واکنشی خواهند داشت.

۵۷۹۳