مصدومیت وحشتناک ستاره رئال مادرید/ سوپر کاپ را از دست داد

مصدومیت وحشتناک ستاره رئال مادرید/ سوپر کاپ را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا ستاره فرانسوی رئال مادرید، به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو، نمی تواند تیمش را فینال سوپر کاپ مقابل آتالانتا همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم های رئال مادرید و آتالانتا، فینال سوپرکاپ را در ورشگاه نشنال شهر ورشو برگزار می کنند. این دیدار بین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا برگزار می شود. در آخرین جلسه تمرینی کهکشانی ها، ستاره بیست و یک ساله رئال مادرید بعد از تلاش برای دریبل کردن اورلین شوامنی، خیلی بد روی زمین افتاد و به خاطر درد زیاد فریاد می کشید. در همان موقع، تیم پزشکی وارد زمین شدند تا او را معالجه کنند و کاماوینگا توانست بدون کمک، از زمین خارج شود. بعد از بررسی هایی که در رختکن انجام شد، احتمال مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی منتفی شد. 

به نقل از اتلتیک، حالا کاماوینگا قرار است در صبح روز چهارشنبه چند تست دیگر انجام دهد تا مدت دوری اش از میادین مشخص شود. رئال مادرید نگران است که او از ناحیه لیگامنت داخلی مصدوم شده باشد. 

در سال 2021 رئال مادرید با شکست دادن منچستریونایتد و پی اس جی موفق به خرید کاماوینگا از رن شد و از آن زمان، این ستاره فرانسوی 2 بار قهرمان لالیگا و 2 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

4416