واکنش جالب مورینیو به حذف فنرباغچه از لیگ قهرمانان اروپا

واکنش جالب مورینیو به حذف فنرباغچه از لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی ادعا می کند هیچ وقت نمی توانست با فنرباغچه قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود و یا به فینال برسد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب فنرباغچه در پلی آف چمپیونز لیگ به مصاف لیل رفت. آن ها در بازی رفت در فرانسه 2-1 شکست خورده بودند و در بازی برگشت در وقت های معمولی توانستند 1-0 برنده شوند. بازی به وقت های اضافی رفت و در دقیقه 118، یک پنالتی به سود لیل اعلام شد و جاناتان دیوید کانادایی موفق به گل کردن آن شد تا مورینیو از راهیابی به لیگ قهرمانان بازماند.

مورینیو پس از پایان بازی گفت: "حضور در لیگ قهرمانان از نظر مالی به باشگاه کمک می کرد و همچنین ما شانس بازی کردن مقابل بهترین تیم های اروپایی را از دست دادیم. اما ما هیچ وقت نمی توانستیم قهرمان چمپیونز لیگ شویم و هرگز به فینال نمی رسیدیم،هرگز. اما حالا به لیگ اروپا می رویم و من نمی خواهم روی اگر و اما صحبت کنم. اما اگر بتوانیم تورنمنت خوبی در لیگ اروپا داشته باشیم... ولی اگر موفق نشویم، من به دردسر می افتم. قبل تر هم گفتم، حضور در لیگ قهرمانان برای فنرباغچه عالی بود، برای بازیکنان هم همینطور. اما نمی توانستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم و لیگ اروپا بیشتر به سطح ما می خورد."

4416