حمله مهاجم سابق برزیل به ستاره رئال مادرید: او چیزی از فوتبال نمی‌داند

حمله مهاجم سابق برزیل به ستاره رئال مادرید: او چیزی از فوتبال نمی‌داند

پایگاه خبری فوتبالی - خوزه فریرا نتو مهاجم سابق تیم ملی برزیل و کورینتیاس از مصاحبه اخیر اندریک اصلاً خوشش نیامده و او را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 18 ساله جدید رئال مادرید در آخیرن مصاحبه خود عنوان کرد که جود بلینگام را به نیمار ترجیح می دهد و همچنین از سر بابی چارلتون به عنوان یکی از اسطوره های زندگی اش نام برد که باعث تعجب همگان شد و واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی به همراه داشت. 

به نقل از سایت گل، نتو مهاجم سابق کورینتیانس و سانتوس به خبرنگاران گفت: "اندریک هیچی از فوتبال نمی داند. او چگونه می تواند بلینگام را با نیمار مقایسه کند؟ و باید بگویم من اصلاً طرفدار نیمار نیستم، اما فرزندانم او را تحسین می کنند. مقایسه بلینگام و نیمار واقعاً مسخره است. کاملاً مشخص است که نیمار خیلی بهتر از بلینگام است. سپس اندریک سعی می کند بامزه باشد و اسم بابی چارلتون را می آورد. تو حتی نمی دانی بابی چارلتون کیست. احتمالاً فکر می کنی باید یک برند سیگار باشد؟ اندریک یک بازیکن معمولی است."

چهارشنبه شب رئال مادرید در سوپر کاپ اروپا به مصاف آتالانتا می رود و کارلو آنچلوتی نام اندریک را در لیست قرار داده و این ستاره برزیلی می تواند اولین بازی رسمی اش را برای کهکشانی ها انجام دهد.

4416