انتخاب اسطوره منچستریونایتد از میان نونیز و هویلوند

انتخاب اسطوره منچستریونایتد از میان نونیز و هویلوند

پایگاه خبری فوتبالی - دوایت یورک مهاجم سابق منچستریونایتد می گوید داروین نونیز ستاره لیورپول را به راسموس هویلوند مهاجم دانمارکی شیاطین سرخ ترجیح می دهد.

به گزارش فوتبالی، نونیز در تابستان 2022 با رقم 80 میلیون یورو از بنفیکا به لیورپول پیوست و به گران ترین خرید تاریخ ایین باشگاه تبدیل شد. در تابستان آینده، منچستریونایتد با 72 میلیون یورو هویلوند را از آتالانتا خرید. نونیز در دو فصل اول خود در آنفیلد بسیار مورد انتقاد قرار گرفت، اما در فصل قبل عملکرد خوبی داشت و توانست 18 گل بزند. در سوی دیگر، هویلوند 16 گل در 42 بازی برای شیاطین سرخ به ثمر رساند. 

دوایت یورک در خصوص این دو بازیکن گفت: "اگر می توانستم، هویلوند را با نونیز معاوضه می کردم. نونیز سرعت، قدرت فیزیکی و قدرت سر زنی دارد. او فقط باید تمام کنندگی اش را بهتر کند و در این صورت، تبدیل به بهترین مهاجم لیگ می شود. البته برای دیدن این مسئله باید صبر کنیم، اما به عنوان سرمربی، هر روز نونیز را به هویلند ترجیح می دهم."

هویلوند در بازی های پیش فصل منچستریونایتد مصدوم شد و طبق آخرین گزارش ها، حداقل 6 هفته از میادین به دور خواهد بود. در همین حال، شاگردان آرنه اسلوت خودشان را برای اولین بازی در لیگ برتر مقابل ایپسویچ تاون آماده می کنند.

4416