صحبت‌های دو ستاره جدید منچستریونایتد پس از عقد قرارداد

صحبت‌های دو ستاره جدید منچستریونایتد پس از عقد قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد در کمتر از یک ساعت، 2 مدافع از بایرن مونیخ خرید.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ بالاخره موفق شدند ماتیاس دلیخت را با 50 میلیون یورو و نوصیر مزراوی را با 20 میلیون یورو از بایرن مونیخ به خدمت بگیرند و خط دفاع خود را تقویت کنند. اریک تن هاگ در گذشته با هر دو بازیکن در آژاکس همکاری داشته و حالا دوباره با ستاره های سابقش این بار در منچستریونایتد کار می کند.

ماتیس دلیخت هلندی پس از امضای قراردادی 5 ساله تا سال 2029 با منچستریونایتد گفت: "از وقتی که شنیدم منچستریونایتد مرا می خواهد، به شدت هیجان زده شدم، چون می خواهم چالش جدیدی در یک باشگاه بزرگ تجربه کنم. اریک تن هاگ نقش بزرگی در ابتدای فوتبالم ایفا کرد و می داند چگونه بهترین بازی را از من بگیرد. من هم می دانم برای موفقیت در بالاترین سطح باید چه کار کنم. در مذاکراتی که با یونایتد داشتم، تحت تاثیر دیدگاه باشگاه در خصوص نقش من در تیم قرار گرفتم."

مزراوی دیگر خرید یونایتد نیز گفت: "اریک تن هاگ کسی بود که باعث شد من به این سطح برسم. خیلی خوشحالم که دوباره با او کار می کنم. می دانم چه انتظاری از بازیکنانش دارد و من هم از هیچ تلاشی برای کمک به او و باشگاه دریغ نمی کنم. بازیکن منچستریونایتد بودن، حس بی نظیری دارد. بی صبرانه منتظر پوشیدن پیراهن سرخ در الدترافورد هستم. حالا وقت جام بردن است."

4416