شک و تردید باشگاه آرسنال برای جذب ۳۰ میلیون یورویی میکل مرینو

شک و تردید باشگاه آرسنال برای جذب ۳۰ میلیون یورویی میکل مرینو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه آرسنال هنوز برای جذب هافبک تیم ملی اسپانیا تصمیم قطعی نگرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف و برخلاف شایعات پیشین باشگاه آرسنال تا این لحظه پیشنهادی برای جذب میکل مرینو به رئال سوسیداد نداده است و این باشگاه همچنان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا انتقالی را که احتمالاً حدود ۳۰ میلیون یورو هزینه دارد، ادامه دهند یا به سراغ گزینه دیگری بروند.

پیش از این اعلام شده بود گفتگوهای میان آرسنال و رئال سوسیداد برای انتقال میکل مرینو بسیار پیشرفته است ولی قرارداد این هافبک تیم ملی اسپانیا بسیار شبیه به قرارداد ریکاردو کالافیوری است و مذاکرات نهایی با رئال سوسیداد در مورد ساختار پرداخت در حال انجام است. در این مورد حتی اعلام شد میکل مرینو بر سر شرایط شخصی با آرسنال به توافق رسیده است و دو باشگاه به کار بر روی ساختار قرارداد و شرایط پرداخت این انتقال ادامه می دهند و هزینه انتقال بیش از ۳۰ میلیون یورو خواهد بود.

علت این تاخیر آرسنال علاقه این باشگاه برای جذب یک وینگر نیز خواهد بو‌د و لروی سانه یکی از گزینه های باشگاه لندنی است و اگر قرار باشد آرسنال، لروی سانه را به خدمت بگیرد این مسئله میتواند در روزهای پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی رخ دهد‌.

۱۰۰۹