دادگاه ۱۱۵ تخلف منچسترسیتی به زودی برگزار می شود

دادگاه ۱۱۵ تخلف منچسترسیتی به زودی برگزار می شود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی ممکن است با مشکلات محرومیت جدی روبرو شود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل جلسه دادگاه باشگاه منچسترسیتی در مورد ۱۱۵ تخلف ادعایی قرار است ماه آینده برگزار شود. در همین رابطه قرار است تا دو هفته آینده نتیجه پرونده قضایی جداگانه منچسترسیتی علیه قوانین فیرپلی مالی لیگ برتر انگلیس مشخص شود و این باور وجود دارد که منچسترسیتی در جلسه داوری پیش رو موفقیت هایی داشته است.‌ باشگاه منچسترسیتی در صورت اثبات جدی ترین اتهامات علیه این تیم در میان ۱۱۵ اتهام وارد شده توسط لیگ برتر انگلیس، با خطر سقوط از لیگ برتر به چمپیونشیپ روبرو خواهد شد.

انتظار می رفت که این هیئت مستقل در ماه نوامبر کار خود را آغاز کند اما منابع نزدیک با این پرونده اعلام کردند که اکنون قرار است کار خود را در اواسط تا اواخر سپتامبر آغاز کند مگر اینکه تاخیرهای قانونی بیشتری وجود داشته باشد.‌ البته قرار است این جلسه ده هفته طول بکشد و اعضای کمیته قرار است در ابتدای سال ۲۰۲۵ حکم نهایی خود را صادر کنند.

اسناد یوفا در سال ۲۰۲۰ نشان می دهد که دو پرداخت ۱۵ میلیون پوندی برای سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ به منچسترسیتی صورت گرفته است که قرار بوده از سوی یکی از حامیان اصلی باشگاه باشد و قرار است این تخلفات نیز جزو ۱۱۵ تخلف منچستر سیتی باشد.

۱۰۰۹