خوشحالی ستاره آرژانتینی سابق منچسترسیتی از پیوستن به اتلتیکو مادرید

خوشحالی ستاره آرژانتینی سابق منچسترسیتی از پیوستن به اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - خولیان آلوارز ستاره آرژانتینی سابق منچسترسیتی اعتراف کرد که همیشه می خواست با دیگو سیمئونه کار کند و حالا با پیوستن به اتلتیکو مادرید، به آرزویش رسیده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از کش و قوس های فراوان، بالاخره اتلتیکو مادرید موفق شد با پرداخت 70 میلیون یورو، خولیان آلوارز را از منچسترسیتی به خدمت بگیرد. 

ستاره آرژانتینی به خبرنگاران گفت: "خیلی خوشحال و هیجان زده هستم. مردم مادرید استقبال بی نظیری از من در شهر و باشگاه داشتند. وقتی به اینجا رسیدم، لبخند زدم. از همان لحظه اول که اخبار علاقه اتلتیکو به من منتشر شد، هواداران در شبکع های مجازی اصرار زیادی به من داشتند و همواره پیام های زیادی به من می دادند. حتی انتوان گریزمان و جولیانو سیمئونه به من پیام دادند. دی پائول و مولینا نیز نقش بزرگی در آمدن من ایفا کردند. من رابطه خوبی با خانواده سیمئونه دارم. زمانی با جیانلوکا در ریورپلاته بازی می کردم و با جیووانی در تیم ملی و حالا در المپیک با جولیانو هم تیمی شدم. من همیشه رابطه خوبی با سیمئونه داشتم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای اتلتیکو مادرید رقم بخورد. تلاش می کنم تا بهترین عملکردم را در این باشگاه به نمایش بگذارم و با روخی بلانکوس به قهرمانی برسم."

4416