رئال مادرید به دنبال جذب «فدریکو والورده جدید»

رئال مادرید به دنبال جذب «فدریکو والورده جدید»

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید به سراغ جذب خرمان بارباس از باشگاه پنیارول رفته است.

به گزارش فوتبالی، سایت اروگوئه ای "مینوتو 1" گزارش داده است که رئال مادرید جویای شرایط این هافبک 16 ساله اروگوئه ای شده است. خرمان تا 2026 با پنیارول قرارداد دارد و بند فسخ برای 60 درصد از انتقالَش 12 میلیون یوروست. بنفیکا و گالاتاسرای هم شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند. 

در ماه می، خرمان به دومین بازیکن جوان تاریخ پنیارول مبدل شد. این بازیکن در دوازده سالگی وارد آکادمی پنیارول شده است و از نظر شرایط بدنی به فدریکو والورده علاقه دارد و خودش هم گفته است که هافبک رئال مادرید را یکی از الگوهای محبوبش به شمار می آورد. 

خرمان بارباس در مسابقات بین المللی آلکودیا در آمریکای جنوبی توانست به همراه تیم زیر 19 سال اروگوئه  به قهرمانی برسد که در فینال مقابل آرژانتین گلزنی کرد. او فقط شانزده سال سن دارد و با 179 سانتی متر قد با انرژی بالایی در میادین ظاهر می شود. بارباس، قدرت بازیسازی خوبی دارد و شوتهای خوبی از بیرون از محوطه جریمه می زند. 

رئالی ها در سال 2015 برای خرید فدریکو والورده از پنیارول پنج میلیون یورو پرداختند که این بازیکن به ستاره رئالی ها تبدیل شد و حالا باید دید که ایا خرمان بارباس هم قرار است که مسیر مشابهی را طی کند یا نه.

4125