کاپیتان بارسلونا و سپردن پیراهنش به خرید جدید آبی و اناری ها

کاپیتان بارسلونا و سپردن پیراهنش به خرید جدید آبی و اناری ها

پایگاه خبری فوتبالی - کار سرجی روبرتو کاپیتان بارسلونا در این باشگاه به طور رسمی پایان یافت و حالا او تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است و باید دید که چه آینده ای در انتظارش است.

به گزارش فوتبالی ، مراسم خداحافظی سرجی روبرتو با باشگاه بارسلونا برگزار شد و دیگر او به کارش در این باشگاه خاتمه داد. سرجی روبرتو در بارسلونا پیراهن شماره بیست را بر تن می کرد و حالا این پیراهن به خرید جدید آبی و اناری پوشان یعنی دنی اولمو رسیده است.

یکی از صحنه های جالب در مراسم خداحافظی سرجی روبرتو، جایی بود که او به سراغ دنی اولمو رفت و آن ها با هم گپ زدند و صحبت کردند. به نقل از موندو دپورتیوو، سرجی روبرتو از دنی اولمو خواسته است که وارث خوبی برای پیراهن شماره 20 بارسلونا باشد و با عملکرد خوب خودش نشان بدهد که شایستگی پوشیدن این پیراهن را دارد. در حقیقت سرجی روبرتو از دنی اولمو خواسته است که مراقب پیراهن شماره بیست که سال ها بر تن خودش بوده است، باشد.

دنی اولمو از لایپزیش به بارسلونا پیوسته است. او با عملکرد خوبش در یورو 2024 کمک زیادی به تیم ملی اسپانیا کرد تا قهرمان شود و حالا باید دید که در بارسلونا به چه شکل عمل خواهد کرد.

1470