سوژه شدن نگاه‌های منفی بازیکنان بارسلونا به تراشتگن (عکس)

سوژه شدن نگاه‌های منفی بازیکنان بارسلونا به تراشتگن (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا با نتیجه سه بر صفر در فینال جام خوان گامپر مقابل موناکو شکست خورد و به این ترتیب این جام دوستانه را از دست داد.

به گزارش فوتبالی ، جام خوان گامپر یک بازی دوستانه است که باشگاه بارسلونا تابستان ها آن را برگزار می کند و این بار موناکو را به عنوان رقیب خود به این جام دعوت کرده بود و از این تیم با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا در این بازی عملکرد جالبی نداشت و همین قضیه نگرانی هایی را برای هواداران بارسلونا در فصل جدید ایجاد کرده است.

در تصاویری که در شبکه های اجتماعی سوژه شده است، می بینیم که پس از گل هایی که بارسلونا دریافت کرده است، بازیکنان بارسلونا مثل لامین یامال و فران تورس نگاه هایی منفی و در اصطلاح عامیانه نگاه هایی چپ چپ به مارک آندره تراشتگن دارند و مشخص است که از عملکرد او راضی نیستند.

این قضیه می تواند به تیم بارسلونا لطمه هایی وارد کند چرا که در حال حاضر تراشتگن کاپیتان بارسلونا است و از اعضای با سابقه این تیم است که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای 2015 را دارد. آبی و اناری ها از آن زمان به بعد دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی نرسیده اند.

1470