وینگر پرتغالی اتلتیکو مادرید مشتاق پیوستن به چلسی است

وینگر پرتغالی اتلتیکو مادرید مشتاق پیوستن به چلسی است

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو فلیکس که بار دیگر مورد توجه چلسی قرار گرفته است، در مصاحبه‌ای به صورت غیرمستقیم از تمایلش برای پیوستن به تیم لندنی گفت.

به گزارش فوتبالی، ژائو فلیکس در زمستان سال 2023 و پس از آن‌که متوجه شد جایی در اندیشه‌های دیگو سیمئونه ندارد، تصمیم گرفت روخی بلانکو را به مقصد چلسی ترک کند، اما به صورت قرضی. او در یک نیم فصلی که در چلسی حضور داشت توفیق چندانی نداشت و همین موضوع باعث شد تا مدیران چلسی قرارداد او را دائمی نکنند.

او در تابستان سال گذشته یک بار دیگر به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید جدا شد و این بار راهی بارسلونا شد. او در تابستان سال گذشته به مشکلات زیادی با کادر فنی اتلتیکو مادرید بر خورد تا دیگر جایی در این نداشته باشد. او امیدوار بود بارسا برای خرید دائمی‌اش اقدام کند، اما مدیران بلوگرانا ترجیح دادند به دنبال گزینه‌های دیگری بروند.

حالا اما یک بار دیگر این بازیکن در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد. پس از آن‌که انتقال سامو اومورودیون به چلسی به بن بست رسید، سران باشگاه لندنی تصمیم گرفتند برای خرید ژائو فلیکس اقدام کنند. حالا فلیکس در واکنش به علاقه چلسی گفت: «من 3 فصل برای اتلتی بازی کردم اما هرگز هواداران برایم شعار نساختند، اما در چلسی پس از اولین بازی شعاری مخصوص من سر دادند.»

ژائو فلیکس تابستان 2023 نیز با مصاحبه‌های خود موفق شد روند انتقالش به بارسا را تسریع کند و حالا تصمیم دارد با همین استراتژی راه رسیدن خودش به چلسی را هموار کند.

1428