صحبتهای مهم تاج بعد از ۱۰ سال: فغانی اشتباه کرد و مدیون تراکتوریم!

صحبتهای مهم تاج بعد از ۱۰ سال: فغانی اشتباه کرد و مدیون تراکتوریم!

پایگاه خبری فوتبالی– رئیس فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات بازی معروف تراکتور و نفت تهران صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، مهدی تاج در سخنرانی خود در مجمع سالیانه هیات فوتبال آذربایجان شرقی، بدون اینکه سوالی از وی در این زمینه پرسیده شود، به بازی معروف تراکتور و نفت تهران اشاره کرد و گفت که فدراسیون فوتبال به هواداران تراکتوری بابت اشتباهات رخ داده در آن دیدار، دِین دارد.

همین صحبت تاج باعث شد تا یک خبرنگار در سوال خود از رئیس فدراسیون فوتبال به این موضوع بپردازد و بگوید که با وجود اینکه تاج می‌گوید فدراسیون به تراکتور دین دارد و دلجویی خاصی در این زمینه صورت نگرفته است. مهدی تاج در زمان آن بازی، رییس سازمان لیگ بود.

این خبرنگار قدیمی در همین راستا به ماجرای بازی بین تراکتور و بهمن تهران در فینال جام حذفی اشاره داشت و گفت:" وقتی حق تراکتور در فینال خورده شد، ابتدا رای به تکرار بازی داده شد و وقتی متوجه شدند بنا به قوانین امکان تکرار بازی وجود ندارد، فدراسیون وقت تراکتور را برای دلجویی به جام میلز هندوستان فرستاد که تی‌تی‌ها موفق به قهرمانی در آن جام شدند.

تاج در پاسخ به این خبرنگار به اتفاقات بازی های هفته پایانی لیگ گذشته اشاره کرد و گفت که همین موضوع باعث از دست رفتن قهرمانی استقلال هم شده و از این تیم هم عذرخواهی می‌کند و قبول دارد که علیرضا فغانی در آن بازی اشتباهاتی داشته و عذرخواهی رسمی انجام داده و بابت اتفاقات آن دیدار هنوز هم ناراحت است.

1997