عذرخواهی تاج از استقلال بابت گل آفساید پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان

عذرخواهی تاج از استقلال بابت گل آفساید پرسپولیس در بازی مقابل مس رفسنجان

پایگاه خبری فوتبالی- رییس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد گل آفساید گیورگی گولسیانی موجب قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم شده است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در لیگ برتر بیست‌وسوم موفق شد به عنوان قهرمانی برسد اما نحوه صدرنشینی قرمزها، حرف و حدیث‌های زیادی داشت. پرسپولیس در هفته آخر برابر مس رفسنجان قرار گرفت و با گل گیورگی گولسیانی، تیم محرم نویدکیا را شکست داد. 

استقلال در بازی همزمان در مصاف با پیکان به برتری رسید و اگر گل پرسپولیس مردود اعلام می‌شد، این آبی‌های تهران بودند که جام قهرمانی را بالای سر می‌بردند.

گل آفساید گولسیانی حواشی زیادی را به‌دنبال داشت و اعضای تیم استقلال یکی پس از دیگری با مصاحبه‌های مختلف به این موضوع معترض شدند. تندترین مصاحبه اما متعلق به مهرداد محمدی بود که باعث شد این بازیکن از سوی کمیته انضباطی 6 جلسه محروم شود. دلخوری استقلالی‌ها از داوری‌های لیگ بیست‌وسوم همچنان ادامه دارد و حتی فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال در حاشیه مراسم برترین‌های لیگ برتر گفت: "انتظار داشتیم بابت مسائل داوری فصل گذشته از ما عذرخواهی شود".

 مهدی تاج امروز در جمع خبرنگاران اما دست به اقدام جالبی زد و به‌شکل رسمی از استقلال بابت گل آفساید پرسپولیس عذرخواهی کرد و گفت: "هفته پایانی فصل گذشته هم بحث‌های داوری پیش آمد و در دیدار پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گلی زده شد که 10 داور گفتند آفساید بود و 10 داور هم گفتند آفساید نبود و نفهمیدیم آفساید بود یا نه، اما بعدها گفتند آفساید بوده است. اگر این اتفاق نمی‌افتاد، قهرمان عوض می‌شد. باید از استقلال هم عذرخواهی کنیم که این اشتباه صورت گرفت. ما باید سیستم کمک داور ویدیویی را بیاوریم".

عذرخواهی رییس فدراسیون فوتبال بابت اشتباهات داوری بی‌سابقه است و نشان می‌دهد که فدراسیون چقدر اشتباهات داوری را پذیرفته است و می‌تواند قدمی رو به جلو باشد. باید دید آیا داوری‌ها در لیگ بیست‌وچهارم با وی ای آز دچار تغییر و تحول جدی خواهد شد یا نه.

5793