رسمی؛ مدافع انگلیسی منچستریونایتد به وستهام پیوست

رسمی؛ مدافع انگلیسی منچستریونایتد به وستهام پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- آرون ون بیساکا، مدافع اسبق منچستریونایتد با عقد قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به وستهام یونایتد پیوست تا در فصل پیش رو برای چکش‌های پایتخت به میدان برود.

به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد در تابستان امسال به دنبال خانه تکانی اساسی در لیست بازیکنان خود بودند و تا حدودی هم موفق شدند بخشی از ترکیب خود را دچار تغییر کنند. رافائل واران، آنتونی مارسیال و میسون گرینوود سرشناس‌ترین چهره‌هایی هستند که تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کردند و لنی یورو و جاشوا زیرکزی نیز تا به امروز خریدهای رسمی این باشگاه در بازار نقل و انتقالات تابستانی هستند. ماتیس دلیخت و مزرویی، دو مدافع بایرن مونیخ نیز در آستانه انتقال به قرمزهای شهر منچستر قرار دارند.

حالا یک بازیکن دیگر به صورت رسمی از منچستریونایتد جدا شد. آرون ون بیساکا، مدافع راست انگلیسی سابق این باشگاه با عقد قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو راهی وستهام یونایتد شد. این مدافع در کارهای دفاعی عملکرد خوبی دارد و می‌تواند به ساختار تدافعی چکش‌ها جان تازه‌ای ببخشد. وستهام پیش از این خرید نیکلاس فولکروگ، سامرویل، گیدو رودریگز و ژان کلیر تودیبو را هم نهایی کردند تا در فصل پیش رو یک تیم آماده و مدعی را روانه مسابقات کنند.

حالا باید دید یولیان لوپتگی اسپانیایی می‌تواند با این بازیکنان نتیجه بگیرد یا خیر؟

1428