بارسلونا نمی‌تواند قرارداد بازیکن جدیدش را ثبت کند

بارسلونا نمی‌تواند قرارداد بازیکن جدیدش را ثبت کند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای خرید دنی اولمو از لایپزیش، حدود 55 میلیون یورو خرج کرده، اما حالا نمی تواند قرارداد این ستاره اسپانیایی را در لالیگا ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، وضعیت مالی بارسا همچنان وخیم است، اما با وجود مشکلات فراوان، بلوگرانا توانسته چند خرید باکیفیت و گران قیمت در طول چند فصل اخیر انجام دهد و حالا در تابستان امسال موفق شدند دنی اولمو، یکی از بهترین ستاره های اسپانیا در یورو 2024 را از لایپزیش به خدمت بگیرند. 

اولمو تمرینات خود را با غول های کاتالانی آغاز کرده و انتظار می رود در ترکیب بارسلونا در دیدار مقابل موناکو در جام خوان گمپر حضور پیدا کند. با این حال، هنوز مشخص نیست که باشگاه بتواند قرارداد او را در لالیگا ثبت کند تا او به دیدار هفته اول در روز شنبه مقابل والنسیا برسد. 

طبق خبر کادنا سر، بلوگرانا اخیراً یک قرارداد 40 میلیون یورویی با شرکت پذیرایی و تدارکات آرامارک بسته، اما آن ها همچنان به 60 میلیون یورو دیگر نیاز دارند تا بتوانند فروش بارسا ویژن را پوشش دهند. تا زمانی که باشگاه نتواند این مقدار پول را جمع کند، آن ها نمی توانند بازیکنی در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند.

به جز اولمو، بارسا هنوز نتوانسته قرارداد ویتور روکه، اینیگو مارتینز، کلمنت لنگله و اریک گارسیا را ثبت کند. 

4416