تجلیل و تقدیر از سردبیر و خبرنگاران فوتبالی در مراسم روز خبرنگار توسط فدراسیون فوتبال

تجلیل و تقدیر از سردبیر و خبرنگاران فوتبالی در مراسم روز خبرنگار توسط فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار، روابط عمومی فدراسیون فوتبال به همت امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی این فدراسیون که خودش هم از اهالی خوشنام و قدیمی رسانه است، در یک اقدام شایسته، از تنی چند از سردبیران و خبرنگاران حوزه فوتبال، در سالن آمفی تئاتر، هتل آکادمی ملی فوتبال ایران واقع در مرکز ملی فوتبال ایران، تجلیل به عمل آورد.

به گزارش فوتبالی، در این مراسم که روابط عمومی فدراسیون فوتبال آن را تدارک دیده بود، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، نایب رییس اول فدراسیون فوتبال، مجید جلالی، مدیرفنی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکاری، رییس مرکز ملی فوتبال ایران، حاج آقا تهرانی از پیشکسوت های عرصه هواداری و رسانه و نمایندگان اسپانسر این برنامه حضور داشتند، از برخی سردبیران خبرگزاری ها و روزنامه های ورزشی، دبیران بخش ورزشی خبرگزاری ها و همچنین خبرنگاران نوشتاری و میدانی تجلیل شد.

از گروه رسانه ای فوتبالی، از چیا فوادی، مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری فوتبالی و همچنین سالار علیخواه و سعید طالعی خبرنگاران و گزارشگران میدانی به خاطر پوشش اخبار و ویدیوهای فوتبال ملی و باشگاهی، تقدیر به عمل آمد. لازم به ذکر است این انتخابها توسط خود روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام شده بود.

علاوه بر اینکه فدراسیون فوتبال از سردبیران، دبیران و خبرنگاران حوزه فوتبال تقدیر به عمل آورد، از کارکنان روابط عمومی های فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم تقدیر به عمل آمد.

این مراسم به علت تعطیلی روز چهارشنبه 17 مرداد هفته گذشته به دلیل گرمای یاد، با تاخیر 3 روزه و در تاریخ شنبه 20 مرداد در آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد. 

در پایان مراسم همه حاضران در مراسم، در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال ایران، عکسی به یادگار با مدیران بلندپایه فدراسیون فوتبال گرفتند.

1229