عکس؛ بگو و بخند مثلث 540 میلیونی رئال مادرید

عکس؛ بگو و بخند مثلث 540 میلیونی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله دو روز تا بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرجام اروپا، وینیسیوس جونیور تصویر جالبی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، وینیسیوس تصویری از خودش در کنار بلینگام و امباپه را در تمرین منتشر کرد که روی چمن نشسته اند و در حال بگو و بخند هستند. این تصویر از این جهت حائز اهمیت است که این سه بازیکن در سایت ترانسفرمارکت هر کدام 180 میلیون یورو می ارزند و مجموع ارزش آنها روی هم 540 میلیون یوروست. در واقع در کل فوتبال دنیا فقط یک بازیکن دیگر یعنی ارلینگ هالند ارزش مشابهی دارد و در حال حاضر سه تا از چهار بازیکن ارزشمند فوتبال دنیا در رئال مادرید هستند!

امباپه و بلینگام به علت حضور در نیمه نهایی و فینال یورو با تاخیر به اردوی پیش فصل حضور داشتند و در تور امریکا حضور نداشتند و بازی با آتالانتا اولین باری خواهد بود که این مثلث گرانقیمت و شگفت انگیز در کنار همدیگر در ترکیب قرار می گیرند.

در هر صورت نه تنها هواداران رئال بلکه کل فوتبالدوستان در سراسر دنیا بی صبرانه منتظر دیدن این سه نفر در کنار همدیگر هستند و البته باید دید که آنچلوتی چه تدبیری خواهد اندیشید تا این سه در کنار رودریگو، گولر، براهیم، اندریک و سایر ستارگان خط حمله رئال مادرید در ترکیب جای بگیرند و کسی از نیمکت نشینی یا دقایق اندک ناراضی نباشد.

4125