رسمی؛ مهاجم منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید پیوست

رسمی؛ مهاجم منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بمب های بزرگ نقل و انتقالات تابستانی منفجر شد و خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی با 10+75 میلیون یورو از منچسترسیتی به اتلتیکو مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، این مهاجم اصرار شدیدی داشت که به اتلتیکو بپیوندد و به همین خاطر منچسترسیتی با وجود پیشنهادهای بهتر این مهاجم را راهی تیم مادریدی کرد. بدین ترتیب خولیان در خط حمله اتلتیکو در کنار گریزمان و سورلوث قرار می گیرد. او می تواند در پست های مختلف خط حمله بازی کند و تا سال 2030 با روخی بلانکوها قرارداد بسته است. 

خولیان آلوارز فصل گذشته 54 بازی در منچسترسیتی داشت و با 19 گل و سیزده پاس گل آمار خوبی داشت. مربی اسپانیایی از او در پست های مختلف خط حمله نظیر هافبک هجومی و مهاجم نوک استفاده کرد و مصدومیت های هالند باعث شد تا فرصت های متعددی داشته باشد. او در اتلتیکو می تواند به عنوان مهاجم کاذب پشت سر سورلوث بازی کند. 

خولیان در تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا و المپیک حضور داشت و توانست فاتح کوپا آمریکا شود. او در چهار تا از شش بازی در کوپا آمریکا فیکس بود و دو گل به ثمر رساند و در تیم زیر 23 سال آرژانتین نیز در پاریس یک پاس گل داد. 

خولیان دوران فوتبالش را در ریورپلاته آغاز کرد و در این تیم یک بار قهرمان لیگ شد و جام در جام آمریکای جنوبی و جام لیبرتادورس را هم کسب کرد. وی در منچسترسیتی نیز فاتح لیگ قهرمانان اروپا، سوپرجام اروپا، جام باشگاه های جهان، لیگ انگلیس (دوبار) و جام حذفی انگلیس شد و در تیم ملی آرزانتین نیز یک جام جهانی، دو کوپا آمریکا و یک فینالیسیما کسب کرد. 

4125